teisipäev, 22. september 2015

Minu normaalne nädalavahetus

Nii et siis mu esimeses blogis kirjuta ma oma nädalavahetusest. Väga midagi huvitatavat ei juhtunud. Ainuke huvitav asi oli, et ma sain kohtuda peaaegu kõigi Pärnu Võrkpalliklubi mängjatega. Tegelikult ma saan neid kõiki näha siis kui neil on Pärnu spordihallis mäng, sest ma olen igal mängul pallipoiss. Lahe töö, saan raha, tasuta mängu vaatata ja saan iga mängu lõpus kõigile mängjatele plaksu anda. Noh igatahes tagasi rääkima minu vahetusest. Laupäeval kohtusin Pärnu Võrkpalli klubi mängjatega, käisin natuke shoppamas, käisin vanaema juures ja läksin koju. Kui koju jõudsin hakkasime oma papsiga telekalauda kokku panema, mille me alles ostsime. Noh hakkasime kokku panema ja siis tegime ühe asja asja valesti ja pidime peaaegu kogu asja uuesti tegema. Panime kokku ja läksime sauna.

 Oli pühapäeva hommik päike ei paistnud ,emps tegi putru ja isa läks me koeraga jalutama. Umbes kella 13 paiku tuli mu poolõde koos oma poisiga meile külla. Rääkisime asjadest. Kui ta ära läks käskis mu emps mul kogu tagahoovi mädanenud õunadest ära koristada. Kui ma ära tagahoovi koristatud sain. läksin ma õppima ja pärast jäi veel aega PS3 mängida GTA V. Mängisin ära, pesin hambad ära ja läksin magama. Ja siis tuli jälle koolinädal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar